Klachtenformulier gedrag medewerker Defensie

Met dit formulier kunt u een klacht indienen over het gedrag van een Defensiemedewerker in functie die zich in uw ogen onbehoorlijk of ongewenst gedraagt. U kunt de klacht ook per post indienen en voor advies kunt u bellen met het Centraal Klachtencoördinatiepunt.

Na het verzenden van het formulier ontvangt u binnen 2 werkdagen een e-mail met de ontvangstbevestiging van uw klacht. Krijgt u geen bevestiging dan is uw klacht niet bij ons aangekomen. Stuur in dat geval het ingevulde formulier opnieuw in of neem contact met het Meldpunt Integriteit Defensie.

De klacht kan tegen meerdere personen gericht zijn. U kunt daarom meerdere namen invullen. Weet u geen naam? Vul dan onbekend in.
Gaat het om meerdere incidenten in een bepaalde periode? Vul dan de datum van het eerste en het laatste incident in.
Beschrijf kort waarover u klaagt. Een uitgebreide omschrijving kunt u verderop in dit formulier als document toevoegen, samen met andere documenten en foto’s.field_hint
Deze vraag is van belang om ervoor te zorgen dat uw klacht bij de juiste persoon terechtkomt.
Gaat uw klacht over voorzieningen waar u als veteraan recht op heeft?(verplicht)
Gaat uw klacht over voorzieningen waar u als veteraan recht op heeft?(verplicht)
U kunt maximaal 5 bijlagen toevoegen. Bijvoorbeeld een uitgebreidere omschrijving van uw klacht of foto’s die uw klacht ondersteunen. Meer bijlagen kunt u later altijd nog via e-mail toesturen.
Verwerking van uw persoonsgegevens

Wij gebruiken uw gegevens om uw klacht te behandelen en om eventueel contact met u op te nemen. We delen uw gegevens niet met derden en verwijderen uw gegevens uit onze systemen zodra uw klacht is behandeld. Meer informatie over het verwerken van persoonsgegevens op de website vindt u via de link in het uitklapmenu hieronder.

Akkoordverklaring(verplicht)